Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeżeli chcecie zapisać swoje dziecko na nasze półkolonie prosimy o :
- telefoniczne sprawdzenie wolnych miejsc na danym turnusie – 506 463 166 lub 501 020 544
- wydrukowanie oraz uzupełnienie wszystkich poniższych dokumentów zgodnie z ich opisem
- z uwagi na fakt, iż biuro szkoły pozostaje zamknięte do dnia 15.08.2021 wypełnione dokumenty należy przesłać w formie scanu na adres biuro@yamaha.zgora.pl wraz z potwierdzeniem wpłaty zaliczki w wysokości 100 zł. na rachunek wskazany w umowie oraz na dole strony. Od momentu otrzymania takiego maila miejsce na półkolonii będzie dla Was zarezerwowane
- dostarczenie oryginałów dokumentów do sekretariatu szkoły pierwszego dnia przed rozpoczęciem półkolonii wraz z potwierdzeniem wpłaty pozostałej części należności za udział dziecka w półkolonii
Poniżej znajdziecie Państwo opis wszystkich dokumentów wraz z instrukcją co należy z nimi zrobić:
1. Umowa (2 egzemplarze) – prosimy o dokładne zapoznanie się, wypełnienie oraz podpisanie dwóch egzemplarzy. - POBIERZ
2. Ogólne Warunki Uczestnictwa (2 egzemplarze) – prosimy o dokładne zapoznanie się oraz podpisanie dwóch egzemplarzy - POBIERZ
3. Regulamin (2 egzemplarze) – prosimy o dokładne zapoznanie się oraz podpisanie dwóch egzemplarzy . Bardzo prosimy aby przed samym wypoczynkiem zapoznać również z regulaminem swoje dziecko – uczestnika. - POBIERZ
4. Oferta - proszę się z nią dokładnie zapoznać oraz podpisać. - POBIERZ
5. Karta Kwalifikacyjna Uczestnika Wypoczynku – prosimy o dokładne zapoznanie się, wypełnienie
części drugiej oraz podpis.- POBIERZ
6. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych - proszę się z nią dokładnie zapoznać oraz
Podpisać. - POBIERZ
7. Oświadczenie uzupełniające karty kwalifikacyjnej – prosimy o zapoznanie się i podpisanie jednegoegzemplarza. W przypadku konieczności prosimy o dołączenie opinii lekarskiej dot. brakuprzeciwskazań do uczestnictwa dziecka w obozie.- POBIERZ
8. Oświadczenie – prosimy o uzupełnienie w dniu rozpoczęcia wypoczynku - POBIERZ
Terminy wpłat:
1) kwotę zaliczki - 100 zł. w terminie 7 dni od dnia podpisani umowy, na rachunek bankowy Organizatora Turystyki o numerze: 82 1050 1911 1000 0092 3453 8263,
2) pozostałą kwotę – 499 zł. w terminie 14 dni do rozpoczęcia danego turnusu, na powyższy rachunek bankowy,
Dokonując płatności prosimy o podanie imienia i nazwiska uczestnika wypoczynku, którego dotyczy dana
wpłata.
W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznej oraz mailowej.